Kalle 30 år

min bror fyllde 30 år förra lördagen så igår kom han hit till Västerås för att fira :)
OCH han gav oss sin dator så nu har jag dator hemma hos mamma igen,
Hårddisken krashade för ettag sen, en av anledningarna till att jag inte har uppdaterat så bra.

Iallafall, vi käkade god mat och åt chokladtårta och efter det så bestämde jag mig för att sova en stund för dom andra skulle ut och gå,
Men Kalle ville icht att jag skulle sova så han satte på den här på högsta volym :


HAHAHA,psyk

Senare på kvällen så åkte jag till Skälby och träffade Micke&Robin,
senare runt 11 så gick vi ut och spelade basket med Pernilla haha :D
Vi hade mycket kul. Lägger in bilder när Pernilla har skickat ^^

Skriver om min fredag senare,
nu ska jag fixa mig för idag ska vi fira Nicklas :))

Kommentarer
Postat av: akp

HAHAHA BADGER BADGER BADGER.



dör

2009-04-26 @ 19:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0