min lördag

spenderades på skiljebo och bjurhovda tillsammans med Anniz, Robin & Rimec
Vi satt på en öde lekplats någonstans på skiljebo och grillade marsmallows, lyssnade på musik, drinkade och hade det allmänt härligt ^^
Anniz och jag hade lite kul borta i buskarna också ;)) rawrr

När det började bli för kyligt så vandrade vi vidare hem till Rimec på bjurhovda där anniz och jag bevisade vilken B humor vi har xD HAHA det har med family guy att göra och jag lägger in bild sen.

Det här sammanfattar kvällen hemma hos Rimec pretty good:
  • Ungerska lektioner
  • B humor
  • Toalett incidenter
  • Skaka-på-rumpan-danser
  • För stora strumpor
  • En skateboard
  • dunka dunka musik
  • Skratt
  • En däckad Rimec
Haha :D Det var grrrrymt roligt.
 lägger in bilder från kvällen senare
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0