Mini roadtrip

Jag och akp tog en tripp till hummelsta :D
Mycket härligt. Har aldrig sett så mycket godis haha,
eller jo, förra gången jag var där :))))))

Och eftersom att anniz är den enda som kör i den rätta hastigheten på motorvägen så skapade hon en bilkö bakom sig HAHA, funnniiiii.

Sen satt vi och rockade fett med loss till musik och spelade in filmer ^^
filmer är min nya grej, i love it.

Nu sitter jag här och väntar på två saker;
1. Att maten ska bli klar
2. Att Robin ska komma hit

Kan snabbt skriva om mina planer för helgen

Fredag:
Ska ha påskmiddag här hemma hos mamma, och måla ägg faktiskt haha xD var ett bra tag sen.

Lördag:
Påskmiddag hos Robin
Och på kvällen ska jag, Robin, Rimec & Anniz grilla på djäkne och spela kubb och fotboll haha ((: får se hur bra det går med alkohol i kroppen. Och så skulle Micke kanske också komma förbi ettag ((:


Söndag:
Tredje och sista påskmidagen om jag hinner haha :D hemma hos robins mormor och morfar, och på kvällen ska nog vårat lilla "gäng" från skolan samlas hos cornelia och hitta på något, :))

Nu ska jag försöka leta upp en låt som jag har hört i en reklam :L
wish me luck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0