otursdag

Morgonen började som alla andra mornar nuförtiden.
Jag vaknade runt 6-7 bara för att min magei nte tillåter mig mer sömn än så
Har troligen magkatarr pga stress och har haft det ett bra tag

Och eftersom att min kära mage inte mår bra av att jag äter så gick min hunger över till illamående
Sen runt halv 2 skulle jag cykla hem från robin på skälby, till mig på jakobsberg
Och självklart var det motvind så jag cyklade i segare takt en en sovande snigel

När jag väl hade krigat upp för alla backar och tillochmed lyckats dra på mig en irritations hosta (som ännu inte släppt)
så kom jag upp till mamsen och bestämde mig för att försöka våga äta något,
Så jag började skära upp två kiwis, men råkade då skära mig själv i fingret

När jag väl hade satt mig ner i min soffa för att äta mina kiwis så upptäckte jag att en av dom var extremt övermogen och mosig

Sen fick jag mycket ont i huvet och ringde mamma för att kolla när hon kom hem, hon sa "jag är nästan hemma"
så jag bestämde mig för att vara snäll och diska innan hon kom hem
Men jag hann bara diska ett glas och sen slog jag i armbågen hååårt att jag reagerade som en bebis som ramlar
ungefär såhär :
*slår sig*... :| ... :S ... :'(
Och så satte smärtan igång, och jag kunde inte böja armen så jag gick och kikade i hallspegeln för att se hur illa det var
Och då sticker armen ut som fan, typ en spetsig buckla med ett litet sår på, så antagligen har jag fått en spricka

Och så fastnade jag med nageln på ett sätt som nästan är omöjligt för en stund sen när jag sminkade mig

Vilken tur man kan ha va :L


Kommentarer
Postat av: akp

förlåt men HAHA, hur kan man ha sån otur?

stackars lilla jullangullan :( jag slår en pling till dig snart ang imorrn. <3

2009-04-08 @ 22:11:02
Postat av: cornelia

I feel bad for you !!!



men det är ändå roligt att läsa XD

2009-04-09 @ 13:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0