På rymmen

Ska snart bege mig iväg till Erica för en Sex and the city dag/kväll/natt/morgon hahaha :L
Det blir inte riktigt som vi hade planerat eftersom alla inte är så rika som vi hade hoppats -_-
Maira vägrar sälja sig för vår skull, så att vi ska ha råd med drinkar, vem fan gör inte det för sina kompisar?!
hihi, humor.

Iallafall, måste ta med mig täcke,kudde + saker man alltid har med sig när man sover borta och inte nog med det, ett ton kläder också, därav min rubrik: På rymmen, för det kommer se ut så i andras ögon när jag vandrar genom västerås stad.

Btw, När jag vaknade imorse hade jag ny härlig träningsverk eftersom att det var boxning igår och handskarna var skitdåliga, det gjorde ont att slå med dom haha
Vaknade iallafall imorse och mina armar hängde bara som ett par livlösa maskar, mycket skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0