)&(&¤(/)"&¤/%&=%¤####/(

JAG ÄR UTTRÅKAD.

Jag saknar att ha någonting att göra!

Jag kan inte sova hos Robin, jag kan inte träffa mina vänner, jag kan inte shoppa med mamma, jag kan inte åka ut med anniz och bilen till björnön och gorma till roliga låtar, jag kan inte cykla sjungandes med Pernilla till statoil och köpa lättöl och äcklig choklad, jag kan inte gå ner till pitchers, jag kan inte förfesta med galet mycket cider, jag kan inte gå med Maira till sjökrogen och utnyttja hennes fripass kort (haha), jag kan inte grilla med Robin och hans familj, Jag kan inte sitta på taket på oxbacken, jag kan inte sitta på djäkne och äta twister med Anniz.

JAG KAN INGENTING.

Jo, jag kan sitta vid datorn.
suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0