kuuuwl

Jag har haft migrän sen jag åkte hem från skolan, och det finns inga piller hemma - INGA PILLER HEMMA. aaaahhhhh!!
Kalle var snäll och skulle gå och köpa piller åt mig, han var borta i en evighet och tillslut kom han hem utan piller och förklarade då att det var stängt och han hade varit extremt snäll och tagit tunnelbanan till högdalen för att köpa där, men då hade oturen jagat honom dit så det var stängt där också.
Men det var mycket snällt av honom anyway.

Iallafall, somsagt har jag migrän och då ska jag altså sitta och plugga inför vårat läxförhör/prov, vad det nu är, som vi har imorgon.
vår lärare sa något i stil med "ja men det är lätt, ingen panik, har ni varit på lektionerna och bara lyssnat så kan ni det", vi fick reda på det i måndags och har prov imorgon.
Och nej, det är inte så lätt som hon får det att låta, man blandar ihop alla reptiler(det är det provet handlar om) + att vi vet inte vad som är viktigast att veta, gah.

Aja, jag vill bara sova. men ska plugga en stund till innan jag slumrar in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0