seg

Är trött och har ont i halsen men tänkte slänga upp ett sista inlägg innan jag rör mig mot sängen där min man ligger och väntar :))

Skönt att ha han här, speciellt när Kalle jobbar natt haha.

Mötte han på centralen idag och så bjöd han på fika (jag fick äntligen min efterlängtade cheesecake) :))
Sen åkte vi hem hit och chillade ettag tills vi gick ner och beställde pizza.
Och jag kan säga, utan att ljuga alls, att det var dom vidrigaste pizzorna jag sett och ätit under hela mitt liv.
Vi köpte varsin och skulle ta varsin halva från varandra.
På ena var det bara en hög med mos.
På andra var fläskfilén inte skärd i bitar, utan det var 2 stora bitar som såg ut som sjuka lungor, ungefär.
Dom var grå lila/blå, och när jag tillslut vågade smaka en bit så smakade det ungefär som konserverad kattmat och konsistensen påminde läskigt mycket om det den med.
Såsen såg ut som smör som hade legat framme alldeles för länge och tjocknat.
OCH dom hann bli iskalla innan vi började äta.
mumma

Men dom har "riktig" mat där också, och enligt Kalle är den riktigt god.
Jag har faktiskt ätti pizza därifrån ett par gånger förrut och jag har alltid tyckt om det.
Det måste ha blivit något fel eller något haha.

Nästa gång köper jag ine pizza iallafall, den saken är klar.

Nu ska jag gå och mysa med min man och tiger som ligger oc glor på tv haha :)
herrah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0