Skrattduvor



Sånna där har jag städat och varit inne hos hela morgonen idag haha ^^
Dom är helsköna! Det låter som dom skrattar när dom gör sina ljud.

Vi var nere i djuravdelningen idag på djurkunskapen, så blev vi indelade i grupper och fick reda på vilka djur vi skulle arbeta med den här gången. Och det blev fågelrummet för moi.

Dom har en gullig fågel där som sätter sig på ens axel,rygg,arm, vad som helst när man går in i buren haha :D

Imorgon blir det ingen riktig skoldag, är den där kick off grejjen. Ska spela brännboll och annat med 2or och 3or någonstans ute i haninge haha xD
Jag har ingen aning om hur jag ska ta mig dit och kommer antagligen gå vilse, MEN jag ska ringa Andrea på morgonen så hon får berätta hur jag ska göra hahaha.

Och på fredag ska vi till fjärilshuset i samband med arbetsliv naturbruk lektionen :L fun fun fun.

Jag anar redan nu att den här bloggen kommer börja handla om djur väldans mycket o.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0