Snart sleepytime

Är grymt trött.
Och helt slut i kroppen haha.
Jag hittade inte det jag ville ha och letade efter påstan så jag åkte hem och tröst åt istället ((((:

Och ska nog sluta upp med kontant på mobilen, ska skaffa abonemang nu, mycket billigare och dom håller på med någon studentkampanj nu som är skitbra. OCH billig haha.
Jag har redan skrivit på och fixat, men har två veckors tänketid utifall att jag skulle ångra mig, men det verkar inte så.
Kalle trodde inte att det var något skumt eller dåligt med det heller, han tyckte det verkade bra.
Det enda jag ska kolla upp innan jag verkligen fixar det är om människor fortf. ringer lika biligt till moi, men det är ju comviq? så det borde inte vara något problem.

GUD VAD TRIST ATT LÄSA.

Aja :L
imorgon är det friday, har ingenting att se fram imot i helgen -_- kanske ringer upp någon från skolan :L haha. I'm desperate. Jag tänker tvinga någon att träffa mig.

Fast jag har inte pluskort, så jag kan inte åka t bana på helger :| poop. I'm stuck.
Aja, nu ska jag kolla upp om det är något bra på tv, sen ska jag vänta till klockan 11 för då börjar mitt nya favorit program på discovery :M "Ultimate survival", det äger.





NATTI NATTI.

Kommentarer
Postat av: amanda

TJAAAAA! HARRY! :P

2009-08-21 @ 19:34:33
URL: http://amandabornecrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0