Nyårsafton

Haha jag är värdelös när det gäller att uppdatera bloggen.
Det viktigaste är att jag försöker.. eller? haha!

Iallafall, NYÅÅÅÅR!
Jag är inte riktigt med på hur kvällen är upplagd men jag trooor att det börjar med middag med Robin, Jenny&Micke hemma hos Jenny :)
Efter det blir det hemmafest hos tommy med massa trevligt folk och så avslutas kvällen kaaaanske med efterfest på oxbacken, vilket skulle vara bekvämt då jag har väldigt nära hem isåfall haha!

Hoppas på en trevlig kväll (Y)

Mycket som har krånglat inför kvällen, fast bara typiska ytliga tjejsaker haha!
Har inget nagellack, inget snyggt att ha på läpparna och min lilla axelremsväska är hemma hos mamma så jag får nöja mig med min gigantiska (ÖPPNA, inte bra) väska -_-
Och tillsist - Mina klackar är sneda, haha har inte hunnit fixa dom så kommer antagligen bryta fötterna under kvällens gång ^^

Nej, nu borde jag börja fixa och trixa.

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0