sådärja

jag har inte orkar blogga haha, that's it.
Har prioriterat annat.

Iallafall, helgen har psenderats med Allis :)
I lördags såg vi new moon, och att den skulle vara dålig var ju bara bullshit, den var mikket bra (Y)
Efter det åkte vi hem till Allis ute i ingenmansland och drack julmust, åt kladdkaka och kikadep å film till halv 5 på morgonen haha xD
Sen gick vi och la oss och Iris med för den delen (Allis hund), jag vaknade någon gång tidigt på morgonen av att den jäkeln försökte sno min sängplats och trängde ut mig haha, så jag krigade med henne en stund innan vi kompromissade (Y)
Hon är sweet den där Iris, och hur mysig som helst så att ha henne som sleeping pal gjorde ingentingen.

Iallafall, idag (sndag) så pallrade vi oss till sollentuna centrum och jag tror jag blev förälskad. Det fanns hur mycket kuwl saker som helst där, och jag har inte ALLS mycket pengar kvar så det var en bitterljuv upplevelse haha!
Jag köpte en julklapp åt älskling iallafall och blev själv besatt av en parfym som jag måste fixa på något vis -_^

Anyways, ska träffa Allis igen nästa vecka :)) Nice.
Imorgon är det skola, 10.10 börjar jag, också nice (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0