Gillart



Grymt bra låt :M
Min mage kommer snart explodera och pannbiff med potatis och sås kommer att spruta över alla väggar :) ohyeah.
Trots min mätthet så har jag lust att råna en bank så jag kan köpa tjockis saker till resten av dagen haha :L
Jag är så jävla sugen på att sola, men det behöver man också pengar till - så det blir till att råna 2 banker dårå.

Till en anna sak då - På onsdag blir jag brunett igen, I längtar so mycket. Fast det skrämmer mig lite ändå. Har kollat på bilder från när jag var mörkhårig och ser i stort sett bara ut som en albino melon med armar och ben och en svart peruk. Men iofs, dom bilderna var tagna när jag vägde ca 8346 kilo mer än nu och jag hade svart hår inte ljusbrunt som jag ska ha nu :L När färgningen är klar så ska jag planera en tripp till sthlm för att fixa löshår höhö eftersom mitt hår har stannat i utvecklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0