Pics

HAHAHA, jag har hittat en grym sida med roliga bilder.
Så - nu kommer ett helt inlägg med bara bilder därifrån. Många måste man lägga in hela bild spel för att fatta så jag orkar inte, så har inte så många men.

Det är bara att klicka för att förstora.

                         


Nu lägger jag in dom som behöver iallafall en liiiiiten förklaring

 Felstavning på "Judar" HAHA


 Det här är hur det ser ut efter en såkallad "Is storm". Det är regn som direkt fryser till is när det når marken.


 En hund som är läskigt lik en panda haha!

Kommentarer
Postat av: din andra halva BIATCH <33

haha basket bilden ger mig otrevliga flashbacks!

2009-02-27 @ 23:27:36
Postat av: din andra halva BIATCH <33

haha basket bilden ger mig otrevliga flashbacks!

2009-02-27 @ 23:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0