Smittar bakisfyllor?

Jag börjar tro det -_^ Robin är bakis och jag känner mig likadan haha.

Idag ska jag hitta ork till att springa runt på stan. Får låna pengar av mamma tills på fredag :L så gullenowsigt av henne.
Det blir till att köpa;
Hårfärg
Foundation
"Hippie hårband"
Och möjligt vis ett nitskärp och ett ljusbrunt skärp

Men eftersom min mor ännu inte har listat ut hur hon kan ha på sig mobilen under arbetstid, så måste jag vänta tills hon slutar vilket blir runt hmm .. 4 -_-

Update om mina taknar just nu: Jag vill ha varma mackor -_^ funderar på om jag ska skita i min diet under lovet och så sätter jag igång stenhårt när det är slut, och börjar gymma då också.

Igår:
Började med en snabb tripp ner till stan för att gå in på mc donalds med min man och micke. Jag agerade fatman och slängde i mig en cheeseburgare :M
Sen började min långa resa till tillberga -_-
Eve hade sagt att jag skulle kika efter konsum och där skulle jag av, så när jag började närma mig så började jag kika runt men inte fan fanns det någon konsum. Jag greps lite smått av panik men någon annan trevlig liten sak hade tryckt på stop knappen där jag skulle av så på så vis räddades jag. Det visade sig att det inte var en KONSUM butik det var en Coop nära :C skäms på Eve.
Väl uppe hos eve slöade vi medans henne man och David tog hand om tvätt,mat,disk osv haha :D
Eve kunde nästan inte prata (Nypiercad tunga) vilket blev kvällens underhållning HAHA, hon låg bara med tungan hängandes utanför munnen med några få undantag.
Sen drog john(her man) på innebandy träning och då sprang jag och David ner till coop nära butiken för att köpa tjockis saker.
Bara 10 meter från dörren(högst) sa david "Fyfan vad haaalt det är!" sen sa det bara BOMBADABOM och så låg han på marken HAHAHA. det var mycket kul.
Så blev det chips och dipp, och 2 dubbelnougat för eves del som hon inte kunde äta så jag och david erbjöd oss att hjälpa till :L hahaha.

Kollade lite på Seven Puonds med Will Smith som går på bio nu, men hann inte så hela för jag och david var tvungna att stressa till bussen :L
På bussen underhöll vi oss med att lyssna på hardstyle musik samtidigt som vi rockade loss, var nog väldigt uppskattat av bussgubben.

När vi kom till stan stod det ett gäng afrikaner där och halvskrek på sitt språk med opera röst, det blev den resterande underhållningen för kvällen. NEJ föresten - dom gick på samma buss som jag satt på sen och bråkade med bussgubben HAHA, dom fattade inte att dom inte hade några resor kvar på sitt kort.

Aja, eftersom jag är svag för varma mackor så ska jag gå och göra dom nu. baj baj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0