Hejdå Västerås

Jahapp, fick veta idag att nästa torsdag flyttar jag haha

Så nu blir det till att skynda med packning osv.

Och för er som vill hinna träffa mig innan jag drar så får ni passa på snarast haha, för jag kommer inte kunna komma hem på ett väldigt bra tag
kommer vara riktigt snålt med pengar i några månader där.

Ska ut och fira (eller vad man ska säga, haha) att jag flyttar på lördag iallafall :L
med min nära och kära sådära.

och ja, jag vet att jag suger på att uppdatera just nu, men allt runtomkring mig just nu bara skriker stress och jobbigt och hemskt haha, så I don't ork.
Dom som känner mig vet och ni som inte gör det behöver inte veta :) tadaa.

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0