City festival

Varför - varför, ska dom byta namn varje år ?! det blir bara förvirrande.
Hade t.o.m. en diskussion med min man om namnet för ettag sen haha.

Iallfall, jag har varit helt slut - that's why uppdateringen på bloggen inte har varit på topp.
Är hemma från Herrfallet iallafall, bodde ju i Jennys föräldrars husvagn några dagar med henne, hennes man & min man ^^
Det var otroligt härlig att komma bort ettag. Konstant sol i 3 dagar haha! och lite alkohol, skratt, bad och mat också.
Tänkte skriva ett inlägg om det senare när jag fått bilderna :)

Kan istället skriva om min lördag
som spenderades nere på den såkallade city festivalen, aka vattendraget, aka aros festivalen (you see?)
Började med att Pörni först kom hem till mig (med en iskall Cola light, till moi, det får inte glömmas bort) och vi fixade oss osv, sen tog vi våra sezziga cyklar och for ner till domkyrkan där vi skulle möta upp Anniz, men istället ser vi henne rusa förbi på sin cykel, och förvirriade ringer vi henne för att få höra att hon tyckte vi var så sega att hon tänkte möta upp oss, vilket hade gått mer smidigt om hon visste vilket håll vi kom från hahaha.

Iallafall, sen så ställde vi våra cyklar på ett mycket säkert ställe (utanför hemköp haha), och gick vidare nere till stora scenen där vi mötte upp Hanna och Olle och stod och svettades i 30 - 40 minuter innan Promoe satte igång (:DD)
Vi tappade bort H & O ganska fort, trängde in oss i högen med folk och så studsade vi omkring till Svennebanan och skreksjöng så bra vi kunde i 476 graders värme.

Efter lite mer än en timme så vandrade vi till öltältet och mötte upp H & O igen, som satt med lite annat trevligt folk vi kände, och så fortsatte skriksjungandet till gamla låtar som man kände igen, några vågen rörelser slängdes in här och var också.

Efter det drog anniz, hanna och olle hem, och jag och min cykel kompis Pernilla gick vidare mot Pitchers för att träffa Robin och hans kära vänner.

På vägen träffade vi en full och glad tequila Jenny och hennes man, hon var något chockad över att jag inte var i sthlm, vilket jag igentligen skulle ha varit, men det gick över fort och så släpade jag med det glada paret till Pitchers.

Väl inne så blev det cider,skratt och prat resten av kvällen innan jag och Pernilla var tvungna att röra oss hemmåt för att vi hade en lång cykelresa framför oss, haha, först hem till mig på Jakobsberg, sen till skälby!

Vi stannade vid macken på vägen och köpte med oss några hemliga saker som gjorde att vi skrattade åt oss själva x antal gånger hahaha.
Så cykelresan var lyckad och kan summeras med:
WOHOOOO dun dun dun dun dun dun BAAATMAAAN!

Det var allt, grattis till dig som orkat läsa allt!

Kommentarer
Postat av: akp

vad köpte ni på macken? SPÄNNANDE!!! haha :D

2009-06-29 @ 21:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0