I'm old

18 år, är jag nu, hihi
congratz till mig själv.

Vaknade runt 8, hade fått massa grattis sms som jag läste och sen somnade jag om igen haha :))
Sen vid 9 ungefär vaknade jag av att min kära far kom in och sjöng och pratade med sig själv, även om han insisterade på att det var Molgan han pratade med,HAHA,

Iallafall så hade han med sig mycket god frukost :)) Croissant med marmelad, varm choklad med grädde och juice :M
Och ett kuvert med ett kort i :)) och i kortet stod det "Amalfibukten" så dit ska vi åka såfort vi har tillräckligt med pengar i vårat sparkonto :)) och så fick jag 2000 kr på IKEA :DD
Och så berättade han att farmor skulle sätta in pengar på mitt konto ocks haha ^^

Vi ska faktiskt inte ens fira mig idag, vi ska skjuta upp det tills på lördag :) för min bror, Kalle, kommer då ^^
Så det blev bara frukost på sängen och smpresenter idag :))

Tänkte berätta om gårdagen också.
Träffade upp Jenny på stan. Hon hade varit och klippt och färgat håret (vilket var mycket snyggt) + att hon har lyckats bli extremt brun redan och såg helt somrig ut så jag såg ut som en tråkig potatissäck bredvid henne ^^ hahaha

Vi gick på jakt efter studentpresent åt micke, hennes karl, och så försökte vi ta reda på var en viss "vågtång" fanns, men det lyckades inte så bra.
Sen bjöd hon på en välbehövd fika, en glass och en latté på stugan :)
och så fick jag något av henne i födelsedagspresent som jag velat ha så otroligt länge, men jag glömmer alltid bort att köpa det haha, en axelrems väska :DD tack underbara Jenny :))

Och idag så kommer först mamma förbi senare för att droppa av någon liten present och för att ta en snabb fika innan hon rymmer till Jakobsberg, och senare ikväll kommer Anniz :D Jag har varit nyfiken hur länge som helst på vad fasiken det är hon kan ha köpt, men jag lyckas inte lista ut något :L så fr se ikväll.

Sen drar jag hem till Robin och sover där ikväll, och imorgon runt halv 7 ska jag springa hem till Pörni så hon kan locka mitt hår haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0