mini semester

Om ca två timmar ska jag och min kära man röra oss ner mot stan för att möta upp Jenny & Micke,
för idag - så ska vi åka på minisemester, haha, ska någonstans utanför Arboga (Kommer inte ihåg vad stället hetter) och bo i Jennys föräldrars husvagn några dagar :)
Ska bli skönt att komma bort från västerås ettag och bara ta det lungt och njuta av sällskapet och sommarlovet.

Jag kanske inte skriver så otroligt intressant och detaljerat just nu men har varit uppe hela natten så huvudet hänger inte riktigt med haha.

Nu ska jag försöka få upp min man, sen ska jag duscha och packa klart så att alt är färdigt sen när vi ska dra

Hejdå västerås -
Hej lungt och skönt utanför Arboga
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0