Frågor jupp jupp

HUR



Svarar du i telefonen: för det mesta: aah hallå? ibland: ÄHH :C



Tycker du om gul-bil-leken: Bara om det är jag som slår o.O



Mycket pengar har du i plånboken just nu: en 50 öring om något



Mycket är klockan: 07:50



Hur många kontakter har du på msn: Vet inte, är inte inne.
Men inte många längre efter att jag insåg hur onödigt det är att ha 9285676 människor som jag inte ens pratar med mer än en gång per året eller något så det blev rensning.



Spenderar du en regnig dag bäst: Mysdag hemma med mjukisar,varm choklad, film, vänner eller pojkvän







VEM



Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? från älskling; Vad gör du gumman?



Pratar du med på msn just nu: None, är inte inne sajja! :CC



Ringde dig senast? Maira i think ^^



Pussade dig senast? Robin :))



Vill du kasta en sten i huvudet på? en viss lärare i skolan med pekpinne och humörsvängningar.



Saknar du mest just nu? Mina bröder



Ska du träffa imorgon? Mina kära små esteter och pappa benny antagligen



Sov du med senast med? Robin



Vem fick du senast sms av? Robin









JA- OCH NEJ-FRÅGOR



Cyklat utan händerna:
Ohyeah, jag är kool.



Gråtit en hel natt:  I stort sätt ja, det tror jag.



Druckit så du spytt: Haha ja, mumma.



Åkt vattenskidor: Nej, men vill xD



Åkt rullstol: Yes :L



Gjort en bakåtkullerbytta: jaa, jag har levt ett GALET liv



Köpt lösgodis för över 50 kr: ja, många ggr, är lite smått förvånad över att min kropp ändå ser ut som den gör efter vad jag har låtit den gå igenom ^^



Haft träningsvärk: Ohja! paaaaain.



Önskat att du var det andra könet: Ja, för en dag haha :D måste testa massa saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0