Pain - so much pain.

På idrotten igår så hade vi någon slags power blablabla, där man skulle hålla på med tyngder och nån slags liten plattform. Och på en timme skulle han gå igenom alla muskelgrupper, i slutet skakade jag som ett jävla löv haha

Och idag säger min kropp ifrån rejält, tränigsvärken gör att jag ser ut som en pingvin som bajsat på sig

Iallafall, jag vet att jag är dålig på att uppdatera men jag har inte varit hemma speciellt mycket,

Snabb uppdatering:
- Har blivit mörkhårig :)) är faktiskt mycket nöjd med det

- Samma dag som anniz färgade mitt hår så var vi ca 1 sekund ifrån att ha blivit rammade av en buss
Och som att det inte räckte med bussen så hoppade en hare fram framför bilen en halv sekund efter och den vägrade hoppa av vägen så den blev jagad av oss ca 200 m hahaha

Nu är jag trött och orkar inte skriva mer, så det så. Ska bränna en skiva eller två hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0