Plugg vs That's amore

that's amore lockade mer så har ännu en gång struntat i att plugga trots att jag verkligen behöver det, matte provet närmar sig snabbt som fasiken.

Aja, har sett alla avsnitt av That's amore så jag har ju lyckats med något iallafall.
OCH jag har plattat håret, sedär! jag har gjort många saker idag
suck.

Ska få tag i mamma så fort jag kan för att ta reda på om jag kan möta henne någonstans efter att hon har slutat så att jag kan få mina nycklar,deodorant,smink och mina pärlörhängen om hon har dom med sig
Kommer antagligen sluta med att jag får cykla uppför helvetesbacken hem till mamma och svettas ihjäl - hämta min saker - cykla ner för helvetesbacken och frysa ihjäl


Kommentarer
Postat av: Cornelia

lycka har inte kollat din blogg på 1 dag och sen när kollar så är det massa nya inlägg :DDDDDDDDD

2009-03-16 @ 20:06:07
URL: http://blogg.vlt.se/ungfoto/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0