Söndagstrött

söndagar är allts sega, men med jordin sparks i
högtalarna och lite ProBio drink i kroppen så
kanske jag blir lite piggare.

Today today today - ska jag fira min man :D
Han fyller 19 år imorgon, big boii!

Ska skriva lite om min helg, som varit väldigt lugn faktiskt.

Fredag:
Erica och Cornelia kom hit till the benny palace för att ha en tjockis/nörd kväll med familjespel
men våra planer ändrades snabbt när cornelia ville att jag skulle sminka henne som en fjortis, så då sminkade jag erica och mig själv också och så började kameran användas mer än spelen haha!

så kvällen blev mer:
jordnötsringar
lösgodis
hallonsoda
systemkamera
pose
och liiiiite "rappakalja" och "hur fan visste du det"

dagens:
Kägrur från Australien

Klicka på bilderna för att förstora.



Lördag:
Jag+Marabou+tv+dator
That's it! 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

hahaha det va en rolig kväll i min mening ^^



antar att jag ska säga grattis till robin då, om jag fatta rätt så fyllde han 19 år :P men han skiter nog i villket fall jag säger grattis eller inte xD

2009-03-08 @ 23:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0