Nu: telefon, snart :inlägg

Skriver snart,
 jag + telefon = samtal med min man :))

Sådärja, haha värt.. punkt punkt punkt.

Största delen av dagen/kvällen har spenderats på rocklunda marknaden
Först var jag där med Anniz, Pernilla, Hanna & Olle :)) Vi var där för att inte bryta våran tradition - åka extreme fly, haha :D Så det gjorde vi.
Sen så splittrades vi så jag och Pernilla tog en svettig busstur mot stan där vi satte oss på mcdonalds för att svalka oss med coca cola :M och jag höll på att dö av hunger så pörni bjöd på en chicken burger :M

Sen satt vi och tog fula kort i väntan på att min man skulle ringa, och när han väl gjorde det så drog pernilla sig hemmåt medans jag blev upphämtad i lilla blå (mitt smeknamn på Jennys bil) och jag var snabbt tillbaka på marknaden igen haha!
Vi kikade runt i dom olika stånden och sen bestämde vi oss för att käka, och det blev langos. Älskling bjöd, så jag slapp gå hungrig haha :) Sen sprang vi runt lite till, det blev en del småköp osv.

Sen blev jag hemskjutsad i lilla blå, och nu sitter jag här.
Det var en mycket härlig kväll faktiskt, även om den var äckligt varm haha!

Funderar på att göra vanilj te, hmm .. men då väcker jag stackars benny, då blir han nog inte glad.
Han kan komma uppspringandes och se ut som en virrig vindögd struts för att han inte fattar vad som händer, och eftersom att han inte har glasögonen på sig + att han är nyvaken så tar det ettag för han att inse att det är jag som står där och stökar, så han kan stå och kisa där ettag tills han försvinner in i sitt sovrum igen. butter.

äh, spelar lite istället, för ja - I am a nerd.
ba' ba' !


Kommentarer
Postat av: Jenny

Lilla blå heter egentligen Doris. Så du vet, haha :p

2009-06-01 @ 17:47:04
URL: http://jennymolund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0