problem? hmm.. J-A!

Inatt sov jag typ 2 h, så dom "riktiga" sömnproblemen är tillbaka I guess.
Det märks verkligen nu, för jag är inte ett dugg trött, trots att klockan faktiskt snart är halv 12

vilken normal person som helst borde vara trött nu även om den hade haft en underbart skön lång nattsömn natten innan
men neeeeEEEeej, julia måste ha härliga sömnproblem

Tror inte på det där med akupunktering heller, verkar ju inte som det funkade för mamma .. vad fan ska det göra för mig? jag har haft sömnproblem hela livet, vad hjälper det om dom vrider omkring nålar i min kropp i några veckor haha

Huvudet kanske blir bättre, så får väl se.
sluta vara så pessimistisk jullan.

Det har varit en poopig dag idag, jag tycker inte om denna dag, alls..
massa tjaffs,
och ångest för framtiden, woho


Lugnar ner mig med den härligaste låt som någonsin gjorts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0