my tummy has a hungry

så jag håller på att fixa pasta med typ fejksås haha, men det är faktiskt asgott.
Försöker hitta ny musik, men det är fan typ omöjligt haha -_-
är trött på det som spelas om och om igen i mina hörlurar.

FAN vad stark sås hahaha, men den var god.

Iallafall, idag var det skola som gällde. Hade Växt- & djurliv, Etologi och mentortid bara, det var nice :)
Jag och Mårten bitchade mot varandra under växt- & djurliv som vanligt haha, det blev krig om det var nödvändigt att använda linjal eller inte. Amanda försökte lugna oss så fint hon kunde genom att säga "NU HÅLLER NI KÄFTEN" medans Emma satt förvirrad och försökte lösa vårat problem gällande evolutionen (vi höll på med ett grupparbete).



Efter mentorstiden så vandrade jag och Joanna till Liljeholmens vårdcentral för att kolla upp om man kunde ta spruta mot svajnflu. Men då var vaccinet slut, så vi kommer tyvär att dö. Vi skyller på den muterade receptionisten som stal Joannas hårspänne o.O



Nu ska jag leka lite med foton i ett nice program.
I'm out!

Kommentarer
Postat av: emma

HAHA! sammarbete på hög nivå

2009-11-12 @ 22:15:17
Postat av: emma

HAHA! sammarbete på hög nivå

2009-11-12 @ 22:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0