zzZzzZZz

nu bär det snart av till skolan.

Har läxförhör idag och jag kan fan ingenting, dum som jag är så pluggade jag inte tillräckligt igår -_-
så går det när man har roliga människor på msn.

Btw, nu är min coolhet så cool den kan bli, för jag har facebooxxx
Det har tjatats på mig en del och nu är alla nöjda och glada haha ^^

jag råkade skriva "en den" först innan jag ändrade till "en del", och då kopplade jag vidare till dude wheres my car, när den där kinesen i högtalaren säger "and theeeen? and then and then and then and then!" HAHAHA, åh ingen kommer fatta det där. aja morgon humor


Faaaaan vad jag längtar till i helgen, jag vill till Västerås nu :O
Sista dagen (altså idag) innan jag åker är alltid grymt seg -_-
och jag är lite smått surmulen på sj som tar alldeles för höga priser för västerås biljetter, hmpf!

nej nu måste jag gliiida, ciao!

Kommentarer
Postat av: Frida $

Det är så konstigt det borde vara du som drar ner till småland din lilla smålänning! Haha! :*

2009-10-01 @ 16:28:56
URL: http://www.voraath.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0