dagen efter

kvällen igår började med pizza, slutade med mc donalds och idag åt vi pizza till lunch HAHA fyfan, jag kommer gå upp 378 kilo.

Iallafall, runt 9 var vi nere på söder och drog först till kellys, men dom hade åldersgräns på 23 så vi drog vidare till vampire lounge som är ett drinkställe och mitt nya favorit ställe, åhhhh,kalle bjöd på världens godaste drink som hette typ late lick och smakade hallonglass och champagne :M haha!

Kalle var snäll och bjöd på det mesta hela kvällen :D först pizzan, sen alla garderobspengar, drinken och alla cider, sen mc donalds och taxi hem :D
Det enda jag köpte  igår var en cider åt mig, en öl åt Kalle, och en sms biljett till t-banan, så under kvällen slösade jag sammanlagt bara 118 kr hahaha

Efter vampire lounge så drog vi till Kvarnen för att träffa hans ex Lina som jag inte har sett sen jag bodde på östermalm och hennes pojkvän Ola :)
Vi satt och sjöng med till massa gamla låtar och hade kul ^^

slutsats: en VÄLDIGT lyckad kväll :D

några av låtarna som vi gastade med till inne på kvarnen;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0