wZUUUUP

Ska snart förflyta min stjärt från porlabacken till djurgymnasiet. Och resten av kroppen ofc.

Har haft två prov den här veckan, djurkunskap och igår var det systematik, och nu mina kära vänner är det så att vi fått reda på hur det gick i systematiken och jag är inte happy. -_-
Jag ville ha MVG men fick bara VG, no me likey. 32/40 fick jag rätt, gahhh.

Iallafall, good news: Jag kommer till Västerås nästa helg, woopido!

Min blogg suger fan svettig gurka nuförtiden bara för att mitt liv går utpå:
-Vardagar:
Skola, möjligtvis hundcenter, t-bana, the sims, bränna tungan på den dagliga portionen soppa jag äter, sova
Helger:
- Dö av uttråkan och desperat klicka omkring på datan i hopp om att hitta något intressant. Misslyckas alltid. Sova.

Skolan är asbra, och allt som har med skolan att göra MEN det är helt ointressant för er som läser att höra om systematik,djurrummet, hundar osv haha

nej nu ska jag fixa klart håret som ser ut som en kråk massaker eller något.
Bye

Kommentarer
Postat av: anonym

vi från västerås vill ha mera inlägg tack!

2009-09-23 @ 21:54:06
Postat av: Julia

hahaha vem skrev det ? xD

2009-09-24 @ 20:03:22
URL: http://betweentheminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0