me so sucky

människor börjar än en gång klaga på min uppdatering
but whyyyy? den är så magnifikt supberbt supermelaniebra.

Jag skulle precis kolla igenom gamla bilder så detta inlägg kommer antagligen sluta upp med massa bilder som visar hur jag såg ut som jobbig fjortis flicka för ca 4 år sen haha!

Iallafall, idag var det skola, ganska vanligt att det är så på torsdagar :L he-he-he
Började med djurhållning i park fördjupningen, hade läxa och det gick finemang.
Sedan kära vänner var det dags för den dramatiska etologin som slutade upp med att en viss liten blondin blev till eld och lågor.
Vi ska göra en etologisk studie (Igen) och den här gången ska jag studer Gandhi boy hahaha. Bekvämt men vet fan inte hur det ska gå. Han kommer bara vilja kela men jag får inte säga ett knyst eller påverka han på något sätt utan måste bara sitta och glo i en timme typ haha.

nejmen, vilket kuuuul inlägg det här blev märkte jag nu :O hahaha helt ovärt.
Äh, ni får skratta åt bilder på mig istället,





ouh, nu saknar jag mitt blonda hår lite haha! inte det vita (!!!!) utan det blonda haha


Nej nu får det vara nog, nu ska jag lyssna på musicimo!

Kommentarer
Postat av: melaniebra

thahaha, du ser ut som kissie! :D

2010-04-15 @ 20:35:47
URL: http://melajnis.blogg.se/
Postat av: Robin

Hahah, vet att du fixat dig till " fjortis " på första bilden men du är så snygg ändå :D och sista ;) inte mittenSKOJA! aJJahhh, TJAH TJAH BLOGGEN! <333333333333333tretretretre

2010-04-16 @ 14:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0