Sjuk

Är dundersjuk, and I don't like it.
Är nu stressad på köpet för jag kan inte hitta instuderingsfrågorna inför provet på torsdag, i träningslära.
Jag var säker på vart jag hade lagt dom, men nu kan jag icht hitta dom.

Iallafall, igår var en hemsk dag, jag mådde piss.
Men då, mina kära vänner, så överaskar min man med att komma hit med en tjock SOLO tidning, en cola light och ett paket bondkakor :D That maid made my day.

Idag har jag massvis med saker att göra, även om det inte är lika mycket då jag INTE KAN HITTA DOM IDIOTISKA INSTUDERINGSFRÅGORNA. jag blir galen. Jag hatar om prov och vill inte göra om prov, jag vill göra provet nu på torsdag -_______-

Aja, nu ska jag dö lite grann, hej :L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0