varsegod Pernilla

jaaa.a-a jag ska skriva haha, är bara totalt och helt och hållet väldigt oinspirerad haha!

Har pluggat största delen av dagen, och läst!  haha Julia goes chillination!
Skrivit ca 60-70 instuderingsfrågor till ett muntligt prov vi har imorgon, och tränat så in i satans gatans mycket så det ska nog gå finemang!

Jag har också ätit ett ton av någon kycklingrätt mamma gjort, och jag får inte glömma chokladdigestive kakan jag åt, mumma.

Och ikväll ska jag ner till Pitchers tillsammans med babe,mange,kullis,Maira och kaaaanske Frida the Fritzo!
Min ekonomi är inte så som jag vill att den ska vara just nu så det blir inget krökande för min del haha, men jag är lika glad utan alkohol så det spelar ingen roll :L

Är helt ofixad haha, hade inte planerat något så jag är hemma hos mamma utan ombyte osv vilket resulterar i en utgång iklädd kängor, slitna jeans,basic linne samt en skjorta (Y)
och mitt tuffa antika halsband (H) som ser ut som en spexad plunta haha!

Äh, borde fixa klart nu så att jag kan möta upp grabbarna i förväg.
Jag ska försäka bättra mig när det gäller uppdateringar haha men som jag alltid skriver:
Julia + bra kamera = massa uppdateringar
Julia + ... ? = noll

Kommentarer
Postat av: pernilla

Meh, vad det allt?! ^o)

skoja, haha :D TacK för att du skrev blogg, äntligen! Förlåt för att jag trott att du vart inaktiv och inte läst fören idag. :$

2010-03-24 @ 14:45:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0