pics







Rebecca & Fiona




Är hemma från operationen och är totalt bedövad. Blev nedsövd - fan vad det var obehagligt att vakna upp haha.
Fick med mig morfin hem som jag ska ta ikväll och tog nyss någon snabbverkande mini morfin tablett för att jag är rädd att bedövningen ska släppa.

Nu blir det kryckor och gips i 6 v.
Fick sjukintyg på 2 månader men hoppas verkligen att jag lyckas ta mig till skolan innan dess!

Just nu mår jag iallafall bra men det är bara pga bedövningen, bara smärtstillande kommer inte kunna ta bort all smärta så därför passar jag på att sitta vid datorn ikväll haha!

Pappa gör om hela vardagsrummet just nu så att jag ska kunna kolla på tv i sängen haha, that, I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0