tvätt + tjockis stuff

Jag tvättar.
varje dag, minst två ggr känns det som.
Kan bero på att jag inte har någonstans ännu att hänga upp alla mina kläder som är nertryckta i 2 gigantiska svarta säckar. Kan nog vara så att det beror på det.
Lösning : IKEA
Men måste då få tag i någon med bil, good luck. Anniz? kompis? komsi komsi!

Det var äckig mat i skolan idag. blä.
Så kom jag hem till nudlar, "hmm" tänkte jag "nudlar är fett.. Bäst att jag äter upp dom nu på bara en dag, och äter nyttigare andra dagar, annars kommer ja äta det här varje dag!" Så jag tog ett nudelpaket. Det var tidgare idag.
Nyss fortsatte min plan och jag åt ett till.
Jag vägrar äta det sista. -_^

Imorgon, mina damer och herrar, så är det skolfoto, och det jag sa om att ala mina kläder ligger nerpackade hjälper inte precis till på den här fronten.
Och min otrooooligt "Härliga" ekonomiska situation, den gör mig inte lyckligare.

Jag avslutar med att säga:
Jag skulle plocka döda syrsor idag i djurrummet. Jag HATAR kryp.
När jag kikade ner i lådan full av syrsor så råkade jag i ögonvrån se något svart precis under mitt ansikte så jag flög bakåt in i väggen med et litet skrik som följdes av nervöst skratt och tårfyllda ögon.
Jag insåg några sekunder senare att jag hade råkat se en bit av min svarta sko genom ett hål i lådan, så ine var det någon syrsa inte HAHA. awsome.



you likey, huh ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0