Trötta hundar & Mini road trip

Var hos Emelie igår, vi lagade mat och gick på promenad med Snuttan&Candy (Hennes chihuahuor), dom var helt söta för dom var trötta pga värmen haha :D
När candy låg på min mage så skulle hon ta sig högre upp, så hon släpade sig fram med framtassarna ^^
allt annat bara drogs med.

Sen runt 20 i 7 eller något sånt, så hämtade Anniz upp mig så tog vi en mini road trip :))
Först åkte vi förbi MAXI och köpte naturgodis, och efter det så förlorade anniz sin drive through oskuld :D
GRATTIS ANNIZ!

Sen satt jag och dregglade över min mc donalds när vi körde vidare mot björnön :L
Så satt vi på stranden på en rosa filt och mös och snackade :L
"KOLLA PÅ MIN GRÖNA GREJ" *rasslar med rösten*
HAHAHA, yeeeeah.

Skriver om min valborg när jag fått bilder :L
PUSS och gurka

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA mongo.

tack för att du tog min drive through-oskuld <3

eller det kanske var donken som gjorde det :D

2009-05-05 @ 17:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0