4 juli

Cityfestival

kvällen började på framnäs och avslutades på Pitchers
På framnäs träffade vi det vanliga stora glada grabb-gänget plus en stackars sjuk Irina :C
Efter att vi hade grillat och jag hade fått en fotboll över näsbenet så tog alla cyklar och begav sig ner mot staden.
Själv blev man skjutsad av en hel vild kullis på en cykel med punka på både fram- och bakdäck -_-
I could see the light.

Väl nere på stan så åkte jag, Jenja, Kullis & Matte karusellen "Batman", fyfan - i början var det något av det vidrigaste jag har åkt haha, men den blev skön i slutet när man vant sig vid att hänga upp och ner ca 15 m upp i luften haha.
Sen blev det langos för andra dagen i rad och sedan Pitchers där jag träffade Pernilla & Hanna ((:













= Karusellen, bilderna gör den inte rättvisa


Kommentarer
Postat av: Robin

Vad snyggt du gjorde om Batman bilden =D

2010-07-13 @ 08:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0