13 februari

I övermorgon ska jag ta bort stygnen och byta gips, i väntan på att den dagen skall komma så längtar jag efter att få tatuera mig.

Det finns två tatueringar som jag är grymt sugen på, och har hittat bilder som inspiration.
Jag vet vart jag vill tatuera mig, jag vet hos vem jag vill tatuera mig, jag vet vilken tatuering jag vill ha - jag vet bara inte hur mycket det kommer att kosta.

Försöker locka Robin till att vi ska tatuera oss samtidigt, men han vet itne exakt vad han vill göra. Fast jag vet iofs inte när det blir av andå, haha vet vet - det kanske inte blir av alls

Iallafall, är sugen på en drömfångare på höger axel som går ner en bit på armen, och sen fågelsiluetter.






Jobbigt när jag tycker om de här bilderna så mycket, vill ju inte göra exakt likadana tatueringar som någon redan har haha. Fast vill ha en mer detaljerad drömfångare dock.

Kommentarer
Postat av: Amanda !

Älskar drömfångare <3!!!!

2011-02-13 @ 21:36:34
URL: http://bcrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0