15 februari

Tog bort stygnen idag, 14 sycken var det, trodde såret skulle gå ännu längre enr på foten så jag är nöjd med hur litet det är haha :))

Som vanligt när jag är nervös så fnissade jag som en galning och skrattade åt allt.
Samt utförde någon typ av karate spark mot sköterskan för att hon råkade kittla mig mellan tårna, hon trodde däremot att hon hade gjort illa mig och jag antar att mitt skratt förvirrade henne haha.

Nu har jag något glasfiber gips, som är mycket skönare än det andra jag hade, inte alls lika tungt.
Och har börjat hoppa omkring lite, tog mig faktiskt till affären idag. Fyfasiken vad det var jobbigt haha, kondis? ooohja!

Fick skavsår på armarna av kryckorna och blev påmind om att jag måste "skumgumma" mina kryckor så att jag inte får blåsor på händerna -__-





mmmmhh, uppsvällda tår <3

Kommentarer
Postat av: pörnie

My god.. your foot got it going oooon!

2011-02-17 @ 22:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0