21 februari

Häj på är!

Idag är en bra dag!
Jag lyckades skutta omkring ett bra tag på stan på mina rangliga kryckor.
Fick otroligt ont i händerna men det var värt det för jag hann med mycket, duktig tjej.

Robin var min assistent för dagen och fick bära kläder osv som jag hittade he-he!
Köpte en t-shirt och en ring :L
Jag pratade med en tatuerare om priser osv, så det närmar sig.
Jag och Robin gick till resia och planerade vår kreta resa så nu tror jag vi bestämt oss för ett visst hotell osv (Y)
Och så åt vi thai mat :M

ooooch annat som gjorde min dag:
Jag fick MVG i en uppgift i utrotningshotade arter
och pappa berättade att jag kommer få hjälp med pengar av honom i trean, så att jag kan åka till drömpraktiken utomlands <3

GLAD TJEJ!




Kommentarer
Postat av: pörni

gillar!

2011-02-22 @ 13:49:02
Postat av: pörni

Jag gjorde stjärnor! Varför blir det inga stjärnor?! :'(

2011-02-22 @ 13:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0