9 januari

Idag har jag varit effektiv! ha!
Jag har städat, och rensat massa i mitt rum (vilket jag ska fortsätta med snart. Effektivt!), har gått promenad och handlat, lagat indisk mat (nam nam nam) och, detta får inte glömmas, jag har även pluggat.
Helt otroligt, så jävla cool jag är!

Sen har jag klappat min katt. Han är helvild och supergosig!

På min otroliga äventyrliga promenad så ville pappa att jag skulle fota.
Kände mig dock inte speciellt inspirerad och kom på mig själv med att fota cigaretter för det mesta.
Vad betyder det?
Är inte så sugen på att börja röka så hoppas det betyder att jag borde äta grönsaker med dipp, det är jag mycket mer sugen på. nam nam nam.






Kommentarer
Postat av: urstroli

Häftiga bilder! =D

2011-01-15 @ 18:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0