Måndag

Tänkte berätta om min måndag som spenderades med älskling och rimec :D

Började med glass på stan, årets första våffla (H)
Sen bestämde vi oss för att inte avsluta dagen där så vi köpte lite alkohol och drog hem till rimec
Första gången jag drack 8,5 % cider i think haha xD

Väl hemma hos honom så börjades nördandet 8)
Guitar hero,Tecken 5 (Rimec blir inte glad om jag säger tecken 3) & Crash bandicot (stavning?)

Så satt grabbarna grus och spelade medans jag satt och tog hand om musiken ^^ och umgicks med min cider :M

Sen efter att ha blivit utklassade av rimec i alla spel x antal ggr så bestämde vi oss för att dra ner till pitchers
Som vanligt slukade vl maskinen upp minst en krona av det jag stoppade in, men som tur var så hade rimec någon kär vän där som erbjöd sig att offra 4 kr av en 5 så att vi kunde ta oss på bussen

Väl nere på stan så träffade vi Hef aka Einstein :D
Han var very packad och sa att han tände på mig och bad om förlåtelse till robin
vilket fick rimec att vrida sig av skratt i något slags anfall :L

Sen upptäckte vi att pitchers var stängt så då bytte vi plan till att gå och flumma i en lekpark och spela in videos
Och där fick jag en bitchslap av en gunga, måste nog varit min första gång

Så det var min måndag det :))






Kommentarer
Postat av: cornelia

"Han var very packad och sa att han tände på mig och bad om förlåtelse till robin"



hahahahahahahahahaha xD

2009-04-09 @ 13:24:40
Postat av: cornelia

"Han var very packad och sa att han tände på mig och bad om förlåtelse till robin"



hahahahahahahahahah xD

2009-04-09 @ 13:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0