påsk

jupp jupp!
Glad påsk på er!

Sitter hemma hos Robin, har nyss ätit min andra påskmiddag haha :)
Är taggad inför ikväll och sitter och lyssnar på min nya drog - Noisettes - Don't upset the rhythm

Ikväll så ska jag, Anniz, Robin & Rimec grilla på skiljeboghettot (H) haha :D
Korv antar jag och jag KRÄVER marsmallows !
Ska drinkas lite och förhoppningsvis spelas det musik högt från någons mobil.
Ska se till så att Rimec tar med en boll också för att se vad som kan hittas på efter några cider haha xD

Sen när det börjar bli kyligt så drar vi vidare hem mot Rimec för att chilla fett med mycket där bre.

Aja, Anniz hämtar upp mig och Robin i raggarbilen runt 6 så drar vi och shoppar loss på Lidl haha :D
Sen direkt hem till anniz för att fixa lite, sen vidare ut för att sätta igång kvällen :))

That's all for now,
peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0