sjuk?

Yes, I am.
Sjukdomens våg har dränkt mig och min hals är fylld av små män beväpnade med knivar,
och då och då kastar dom upp några slembollar :) mumma
I love those guys.

Iallafall, min sjuka sida lägger jag åt sidan senare för jag ska med Robin hem till Micke :)
Mycket trevlig prick, haha xD
OCH han har en hund vilket inte gör saken sämre

Ska passa på att gå förbi mamma och hämta lite plugg grejjer, måste bli klar med svenskan idag och ska redan nu börja plugga till nationella i matte, annars kommer jag aldrig klara det haha..

Jag vet att jag suger på att uppdatera btw, men är totalt oinspererad haha,
Jag behöver en kamera för att jag ska känna lust att blogga, faktiskt
men i sommar, då ni, då får jag min nikon D40, i think
Beror på pappsen

Jag kan iallafall säga detta som dom flesta tycker är helt ointressant förutom jag, Mr.Z, Erica och Jocke
Kan bero på att det var vi som såg;
kevin borg (H) hahahaha
no one cares, i know i know
han var kort.
hmpf.

Har fastnat för introt till The city, som jag har kikat på hela dagen,
så det bjuder jag på

Pyssycat dolls - On top of the world



Och denna bara för den är bra,
Jag har väldigt blandad musiksmak, kanske inte märks på bara dom två låtar jag la ut nu,
men men. Varierat = (Y)
Trodde inte jag skulle fastna för en kelly clarkson låt till exempel.



Sitter och funderar på vad jag ska ha för skor idag -_-
Jag har blått linne och jag har ingen aning om hur fel det är att ha blå converse till det, haha
Får nog bli vita converse, känns som ett säkrare kort haha xD

pppppppppEEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0