Stockholm here I come!

JAG KOM IN :DD
på Djurgymnasiet
Fan vad härligt, kommer bli en jävla stor förändring haha
Flyttar hem till Kalle min bror i Stockholm och går i skola på söder :))

Det har börjat sjunka in nu och ska jag vara ärlig så känns det något läskigt haha
Måste lära känna en helt ny stad, en stressig stad, med massa tunnelbanor o.O
Och lämna alla jag har här i Västerås.. Det är väl det jobbigaste
Men helger och lov kommer antagligen spenderas i Västerås för det mesta,så
Hoppas att det blir bra, att det blir som jag har tänkt mig
och att skolan är underbar

Men kommer få jobba med det jag drömt om iallafall :D
vilda djur och andra djur, love it
Dom har tillochmed praktik utomlands :D

Ska på öppet hus där nästa vecka med pappsen, så får jag se hur det ser ut osv :)

Pappa flyttar ju också till Stockholm nu när jag gör det, hem till Agneta
Så ingen mer Benny i Västerås
Han kommer säga upp lägenheten så hejdå kära Oxbacken

Jag fattar det inte, I slutet av sommarlovet kommer jag ha flyttat till Stockholm
Och i Augusti börjar jag en helt ny skola

Ska försöka fixa bidrag så jag kan betala hyra osv, och så ska jag på jobb jakt i sthlm, wish me luck - med allt
I need it

Kommentarer
Postat av: hanna

vad roligt :) lycka till med allt!

2009-04-16 @ 10:38:41
Postat av: pernilla

I'm sad. Och lite avundsjuk :D hahah.. Kommer sakna dig bullen! Men jag är glad för din skull, lycka till <33

2009-04-16 @ 15:47:22
Postat av: akp

poopie :( fast jag är jätteglad för din skull.

funderar på att ta oxbacken-lägenheten :]]]] haha :D



du kommer klara av allt galant jullangullan. love you!

2009-04-16 @ 21:07:53
Postat av: pörnill

Uppdatera bloggen för sjuttongubbar!

2009-04-23 @ 17:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0