wo-fucking-ho

Min turdag fortsatte igår efter att jag slutade blogga.
Jag bestämde mig för att åka till rimec iallafall och började fixa mig, då upptäcker jag när jag kollar i spegeln att håret på min högra sida är kortare än det på min vänstra, haha, och det är synligt. Dumma plattång som sliter av mitt hår. Dumma lockiga hår som gör attt jag måste platta håret med en plattång som sliter av mitt hår.

Aja, så när jag är redo för att åka, ja då börjar det spöregna (Y)
Och jag var tvungen att ta mig ner till oxbacken för att växla en 20, eftersom att sen dom här härliga,roliga,underbara och fantastiska biljett automaterna har kommit så kan man inte längre använda sig av 20 lappar för att fixa en biljett.

Så jag och min skadade arm gick ner i regnet och när jag till slut kom på bussen så kom jag på att jag inte visste vilken gata jag skulle gå av på, och inte nog med det - jag hade glömt mobilen hemma :DD

Men jag fick gissa mig fram och gick iallafall av rätt

Men idag har min irritationshosta utvecklats till en sjukdom haha - tjock i halsen och hes, mumma

Aja, hemma hos Rimec spelades det ettag sen kollade vi på tenacious D och käkade popcorn :M
Råkade springa in i Ida från min förra klass också, eftersom att hon är hans lillasyster så kanske det inte var så konstigt.
Hon stog och skalade en morot i köket när jag kom ut från toan och hon blev nåååågot chockad hahahaha.

Idag ska jag och anniz till tjockisarnas paradis :M
Hummelsta
Kommer nog hem med ett berg godis.

Ska fixa mig lite smått nu och försöka att undvika att cutta av mit hår på min högra sida haha.
Heerrrahh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0