Back to school

Skolan startade idag, eller, det var upprop :L och rundvandring eller vad man ska säga.
Som alla vet så har jag varit riktigt skeptisk haha, trode inte jag skulle träffa en enda 93a som var mogen eller som moi
men, jag blev motbevisad haha har redan lärt känna två stycken, so that's good.

Och jag viste att skolan skulle vara bra men den är tom. bättre än vad jag förväntat mig haha!
Fick åkkort gratis, dom har bio "salong" (ett rum med bio stolar och vägg som film spelas upp på) och man fick matkuponger för vi äter på resturang haha(:DDDDDDD)
Var där och kikade och det fanns typ 5 olika maträter att välja på bara idag, och salladsbuffé,dricka osv :L awsome.
Och Rudbeck var kanske 4 ggr så stor som den här skolan, men den här har mycket mer pengar och det märks haha.
Det finns 3(eller 4?) datasalar, på rudbeck fanns det 2 och en var i stort sätt alltid stängd.
Och det som Rudbeck saknade, vilket var soffor, finns det överallt i hela skolan haha xD
och en läsk automat! awsome.

Jag är väldigt nöjd haha! Börjar på riktigt på måndag, ska vara i djurrummet direkt haha klockan 8 på morgonen. gäsp.
Och på onsdag är det "Kick off"? antar att detä r som nollningen i Västerås.
Dom sa hoppas på bra väder och ta med er något att dricka, hmm? Vad ska vi göra haha?

Aja, nu ska jag fixa mig en snabbis. Ska ner till stan sen och möta Erica som är här med sina vänner ((: woopido

Jag är nöjd iallafall (Y)

Kommentarer
Postat av: Robin

av vem ska du fixa snabbis jao ? :O

2009-08-16 @ 00:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0