Brännboll

Idag var jag ungefär 110 % säker på att jag under dagen skulle hinna skämma utm ig ett antal ggr, eftersom det var brännboll med hela skolan haha.

MEN, jag hamnade i ett lag där det visade sig att alla boys hade hemliga superkrafter ;O
En kunde ta sig från ena sidan på planen till andra på ungefär en hundradels sekund och inte nog med det, utan han tog enhandslyror HELA tiden på köpet.
Den andra slog som .. vad slår hårt? en muterad muskelknutte ungefär :)) haha.

Först vann vi med 59 i första matchen. I andra matchen utklassade vi häst tjejerna och vann med 84(eller 89) - 24, awsome.
Sen skulle vi spela mot lärarna vilke var mindre kuwl :O dom har ju för fan tränat sen första året skolan öppnade hahaha!
Och stackars Swahnis stod helt plötsligt själv inne, med sitt kärring trä och hade panik hahaha.
Men hon räddade oss iallafall
Även om vi förlorade i slutändan :L
Vi fick en pokal full med godis (H) yeah baby.

Anyway, har lärt känna lite nya människor också under dagen, nice nice ^^
Och imorgon ska jag upp klockan sex - underbart.
Ska vara nere i djurrummet direkt på morgonen, vilket är brå och kuwl ((:

Avslutar med att slänga in den här:


HAHAHA, den kommer föralltid påminna mig om min första tid på djurgymnasiet, Tack Matata! :D

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh tack snälla du! :)

2009-08-20 @ 18:11:09
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0