Hundcenter

Vi hade studiebesök på skolans hundcenter idag :))
Det var hur mysigt som helst. Dom har runt 35 hundar och alla fick varsin att gå ut med.
Min drömhund fanns där och jag skulle igentligen fått gå ut med den om det inte var så att ägaren kom precis när jag skulle ta tag i kopplet haha -_- morr.

Men jag fick gå ut med en labrador istället, Tindra :D
Hon var hur söt som helst, och jätte duktig.

Det fanns en fransk bulldog där som hette Selma, hon lät som en blandning mellan bäbis, katt och gammal tant HAHA, helskön.

Iallafall, jag ska åka dit på alla mina håltimmar jag har och hjälpa till :))
Så medans dom andra har typ data och matte, så får jag leka med hundar (H) muahaha!

Sötaste Tindra :DD

Kommentarer
Postat av: Mörten

Stråla hette den väl??

2009-09-04 @ 21:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0