Min sista utekväll

, innan jag flyttar, så inte min absolut sista.
Dom som var med var: Anniz, Pernilla, Hanna, Maira, Robin #, Robin #2, Olle, Tony, Macke och Jocke.
Så, nu slipper jag skriva in det någonstans i detta inlägg där det enda bara kommer låta komplicerat.

Det blev extremt lyckat, bättre än vad jag hade förväntat mig faktiskt :)
alla möttes upp på oxbacken, några av oss små shoppade lite på konsum innan vi begav oss midare mot kära djäkneberget.
Där trängde vi in oss i en liten paviljong? eller vad det heter, och började med drinkandet.
  • Macke lyckades höra varenda skämt vi tjejer drog och satt och skrattade för sig själv.
  • Olle blev besatt av min och pernillas marabou non stop.
  • Robin blev paranoid och trodde att alla pratade om honom.
  • Pernillas kiss utflykt var nära på att få en hemsk vändning då hon skuttade in i den mörka steniga skogen med klackar.
  • Min kissutflykt var också den nära på att få en hemsk vändning då jag halkade ner för ett mindre berg (eller en stor sten, välj själv).
Sedan begav vi oss mot vår slutdestination: Sjökrogen.
Där kom vi in gratis pga lilla söta Maira och hennes kära fader :D thank you!
Och nu börjar mitt minne svika mig lite smått, haha.
Som alla vet, så var/är jag ju sjuk, och det märktes något otroligt i slutet av kvällen runt halv 2 då jag inte kunde prata längre och det kändes som någon högg mig i halsen med knivar haha.
Och jag fick panik och trodde att jag hade feber så jag fick minst 3 av mina kära vänner att känna efter i min panna haha!

Iallafall, träffade en del trevligt folk där, tog några cider, skrek sönder min hals och sen drog några av oss upp till Vega grillen för hungern började sätta in.
Där bjöd Maira mig på hamburge tallrik (dreggel) och jag blev mobbad för min röst.

Bilder kommer när jag lyckats få anniz att skicka dom haha!

Tack alla för en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Blubb

Skönast va ändå när brudarna från pb kom till vega för o hämta mig o precis efter säger robin " Aah när kommer dina polare o hämtar dig då?" o är seriös x)))))))))

2009-08-08 @ 21:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0