Mot stan

Vilken minut som helst så är vi helt färdig fixade och ska då bege oss mot tunnelbanan för att ta oss till stan ^^
Jag kommer antagligen dö av hunger när vi väl kommit fram så det blir väl att köpa någon billig frukost/lunch.

Fixade frukost åt älskling imorse men orkade inte fixa åt mig själv hahaha.

Iallafall, robin ska väl kika runt och jag ska försöka hitta något på Carlings.
Om det inte är helt rensat eftersom det är slut rea, så det är väl halva priset på halva priset av rean nu ungefär hahaha.

Nej nu ska jag dra på mig mina converse och sen kila.
Bye

Kommentarer
Postat av: rikauteliggare

ja vist är den snygg, 499 kostade den :)

2009-08-11 @ 19:03:36
URL: http://rikauteliggare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0